"eye" see everything in pink
I fredags fick jag hem de snyggaste linserna jag någonsin ägt tror jag,
de är stora cirkellinser, de är rosa, de är sessie, de är jag.
alltså kan det bli bättre?
skulle spela in en vlog förut i dessa linser,
och fick ursäkta mig flera gånger för att jag stirrade i veiwfindern,
alltså jag älskar dom verkligen.
Eye love them, haha fattar ni? eye? I? okej, lamt Sofi.

Är ni sugna på att kika på dessa eller andra linser så kan ni klicka på bilderna.
Då kommer ni direkt till just dessa linser men kan lätt klicka er runt för att kika på andra linser.









 






Carolina

Oj, vilka ögon haha :D läskigt men coolt ändå!

Anita

Häftiga bilder !

Veronica

Men jävlar va snyggt! De passar dig verkligen superbra :D

Mad About Tea

Har länge funderat på att köpa exakt dessa linserna! De är så sjukt snygga och väldigt annorlunda mot de jag brukar använda.

Jimmie Husen

Woa! Riktigt snygga linser.

Amanda

Sjukt fina bilder ändå! Lite läskiga linser dock, men it looks pretty awesome anyway ! :D

felicia - serier/film

så coola bilder

Nadja

Riktigt coola! :D

Jasmine

Jätte fina linser (jag älskar ju rosa också)! :)

Sofia

Så sjukt snyggt!!

Malin

Riktigt coola bilder!

Cookiecat

Oh my vad coolt! :o

KajsaxD

WOW! Gud va nice. Har du några tips?? Är inte så bra på att sminka mig men det går framåt^^
Ännu en gång WOW!^^

Gabriela

Fan vad nice juu!! B)

Sandriiie - Mamma till Jason

Vilka fina bilder!! :) hoppas allt är bra med dig! :)

Johanna

Snyggt, och vilket fint hår du har!

annelie

coolt

Elsa

Riktigt snygga linser! Men är det svårt att sätta i linser om man aldrig prövat förut? Har lixom velat ha färgade linser ganska många gånger men aldrig vågat, för jag vill ju att dem ska va bra också. Typ inte göra ont eller så...

Svar: det är ovant. jag provade linser första gången när jag var typ tolv. och då fick jag sitta och prova mig fram / lära mig hos optikern. grejen är väl att sätta blicken på något annat än fingret som linsen är på, samt öppna ögat vidt med andra handen. om du inte provar så lär du aldrig få veta. första gångerna så kommer det antagligen skava i ögat. men man vänjer sig fort! :) lycka till ♡
sofi pettersson grundesjö

Linn Strömberg

Herregud vad häftiga! *_* Vill också skaffa ett par cirkellinser så att mina ögon inte ser så små ut

Anonym

Fina!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress