sessie <3 mylady
Åh alltså,
har aldrig varit såhär glad över ett paket någonsin.
mina TVÅ först-ägda SLEEK produkter, NÅGONSIN landade i min brevlåda.
Jag beställde från mylady när dom hade rea på ALLT smink.
Alltså dendär jäkla acid paletten är ju TO DIE for,
speciellt neonskuggorna i mitten, jag kommer kunna göra SÅ fina sminkningar med den.
Behöver dock en Nyx jumbo eyepencil i färgen milk för att kunna ha en bas under färgerna,
jag vill ju få dom att poppa så mycket som möjligt.
Är såå taggad att det kliar i fingrarna på mig, ser så fram emot att skapa snygga sminkningar med paletten.
Och sen även ett läppstift från sleek, dööör för färgen.
ÄLSKAR mörka läppar nu på sist-halvåret, gah.

äger ni några produkter från sleek?

M I L I N A . S E ♀

älskar neonfärgerna!

Joy Malou Schubert

Underbar palett! Jag har deras CC cream och läppstift. Jag älskar iaf de produkterna! Läppstiftet håller verkligen hela dagen och CC creamen täcker bra plus att den håller riktigt bra den med :)

Joy Malou Schubert

Lägg gärna upp looks som du har gjort med denna palett. Om du redan har det så får jag väl kolla vidare :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress