"påskmat" hos mormor ♥
blev lite "påskmat" hos mormor idag.
himla skönt att se att hon är på bättringsvägar, min alldeles egna kämpe!
mormor såg ut att ha blivit misshandlad på armar och ben efter alla dropp, sprutor och själva operationen hon genomgått.
men bara att jag fick se henne le och skratta värme mitt hjärta ♥

vi åt jätte god mat,
blev potatis, sill, lax, hjortronsås, sparris, sallad och gottigotti.
älskar kvalitetstid med familjen (på mammas sida, saknar pappa något fruktansvärt). ♥



need some make-up inspo

Hej sessie!
Jag undrar vart man kan se din USA- sminkning? grym är den!
Kan du inte göra någon liknande sminkning nu igen? DET skulle vara otroligt roligt! :)
kul att höra att din mormor mår bättre, KRAM <3

Svar: Hejsan!USA-smikningen kan du se här: http://www.videofy.me/blogger/videos/499370
det skulle jag väl kunna göra, ja det är himla kul att hon är på bättringsvägar!
KRAM <3
sofi pettersson grundesjö

Laura

Vad fin blogg du har! Glad påsk, kram :)

Areyanna

Hej! Gott! Härligt å umgås med familjen=)Jobbigt ang din mormor men vad skönt att hon är på benen och hemma igen=) ha en fortsatt fin måndag!

Elise

gott!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress