Anna winblad, she makes me push replay!
 Hennes röst är helt underbar,
man smälter fysiskt och psykiskt när man hör hennes musik.
Snälla godingar, sprid hennes musik, hjälp henne växa.
Hon förtjänar att bli hörd på, hon förtjänar att få sin musik spridd.
så hjälp mig ♥
Andrea

Vad bra låt!! Hon sjunger som en gud :D haha♥

Rebecka

Hej! Den här kommentaren har ingenting med inlägget att göra, bara så du vet.
Jag har för mig att du är nykterist och jag är nyfiken på om det fortfarande stämmer, och vad dina tankar kring detta ställningstagande är! Jag funderar nämligen på att börja avstå från alkohol och med tanke på vilket ovanligt beslut det är så skulle det vara intressant att höra åsikterna hos dig. Många blir ganska provocerade av nykterister, vilket för mig är provocerande det med, så tips, råd och tankar från dig skulle uppskattas väldigt mycket!
Tack för en bra blogg, kram.

Hej

http://www.youtube.com/watch?v=fE2vTwHQ2eU
vilken är låt nr 1, inte den som står i videon?
snälla svara

Svar: Drunk on Love - Rihanna :)
sofi pettersson grundesjö

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress