Har jag förändrats?

all kärlek till dig

ja, men mest i sättet tror jag, du bloggar sämre nu än förr. du tog bloggen så himla hårt och seriöst förr.. så synd att gå in på din blogg (jag lovar, jag gör det 10-20ggr om dagen) och bara hoppas att du uppdaterar. din blogg är så himla underhållande och man mår så bra när man läser den så snälla.. börja uppdaterar mer. det suger verkligen att gå in på en blogg så har inte den uppdaterat. speciellt din som är min favorit utav ALLA bloggar jag känner till. försök verkligen jag BER dig. säkert flera som önskar detta bara inte har orken att kommentera. jag ber, mer sminkningar, videos, inlägg, tips allt! SPECIELLT SMINKVIDEOS, saknar dom som fan. förstår om det är mindre nu också när du letar jobb och pojkvännen är borta och så vidare, (inget illa menat!) men försök för dina läsares skull.. hoppas du mår bra och har det bra iallafall.

; förlåt för lång kommentar men är så trött och ledsen på din uppdatering.. :(

n

"all kärlek till dig" - Du tog orden ur munnen på mig! Exakt vad jag också känner/tycker! Du är bäst Sofi! Älskar din blogg, och jag vet inte vad det är men varje gång jag har läst dina inlägg så känner jag mig glad, om det är sättet du skriver på eller sakerna du skriver om vet jag inte, men du gör något rätt iaf! Jag fastnade direkt och har läst din blogg i ca 2 år nu :) Det är så intressant att följa någons liv såhär, och har du ork och lust så vore det väldigt roligt med fler inlägg och fler bilder på dig!! Vilken inspirationskälla säger jag bara <3

all kärlek till dig

tack så mycket och ja du ser sofi! som jag sa, fler vill det här! säger som ''n'', kommer ihåg dina inlägg från 2010 liksom! och har jag inget att göra så kollar jag bak på dom och på dina vidoinlägg osv, man fastnar så hiiimla mycket i dig! kom igen sofi, försök verkligen att komma igång, inte bara ''dagens bilder'' osv utan mer inlägg med text det kan vara vad som helst. försök med något sånt här till att börja med ''Ska göra en utmaning, ett inlägg per timme'' eller något, gör det intressant! DU ÄGER!

mer!

håller med ovanstående!! go girl! Har också läst din blogg i ca 2 år, kommer ihåg headern du hade när ja kollade på din blogg första gången. Du satt på en trappa med blont långt hår och hade uggs på dig. (om ja kommer ihåg rätt.. hah) ;)
Redan då föll jag och har suttit fast där sen dess!
VI VILL VA MED SESSIE!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress