Bra gym i Karlstad?
Har ju börjat "träna".
eller ja, jag försöker hålla igång pulsen genom att:
Powerwalka, köra intervallpass på min crosstrainer & även köra intervallpass med hantlar!

Dock känner jag att jag behöver komma igång med riktiga maskiner,
mer anstränning & fler valmöjligheter.

dom har ju as sköna grupp-pass på KMTI vad jag vet,
yoga, zumba (som är as kul och as effektivt) osv.

Jag har dock en fråga till er?
tränar några utav mina läsare?
vart tränar ni, vad är priserna, vart är bäst enligt er?

jag funderar starkt på KMTI men vill gärna höra åsikter och synpunkter!






Anna

Jag försöker träna och komma igång, går dock inte så bra. Tycker det är kul när du skriver om dina powerwalks eller träningspass jag blir mer motiverad då :) Jag tränar annars på Fitness 24/7 betalar 199 kr i månaden kan träna vad, hur och när jag vill. Jätte bra faktiskt.

Jag gillar mer löpning/powerwalk sen kör jag lite styrketräning på det :)

josefin

jag trivs på kmti. blandade typer av männsikor och jag kan gå på pass eller styrketräna utan att behöva "skämas" :) man får vara som man är :d

Anonym

Träna på Actic vid sundsta, alla sorters människor är där, inte lika muppigt som sats..

TA

För styrketräning är KAK enda gymmet där det finns utrustning och kunskap om hur man utför de basala övningarna som benböj, marklyft, ryck och stöt osv. Funktionell styrketräning alltså rörelse och kraft som man använder i vardagen. Detta har både Svensson och idrottare nytta av. Efter man lärt sig detta kan man komplettera med maskinträning.

Anonym

Om du fortfarande funderar på att träna. Så kan jag säga att Sats på färjestad är sjukt bra. Typ inga som är där. När jag är där och tränar så är de max 8 st där. De är ju verkligen inte som sats i stan där man bara ser över sminkade tjejer som bara är där för att glo och ta kort på sej själva. Men sats på färjestad kan jag rekomendera. Även jag lider av panik ångest och kan säga att där är de bara trevlig stämmning :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress