If you love something, let it go. If it comes back, it's yours. If it don't, it never was.

Tar bloggpaus, vet inte hur länge.
Har hänt MASSA strul, behöver reda ut mitt liv, hitta mitt rätta jag. Tänka på massa saker, hur jag ska gå vidare med det som hänt, vad jag kan göra för att lösa det på bästa sätt. Jag kommer tillbaka, jag vet bara inte när, allt jag vet är att jag behöver tid, tid för mig själv, tid för att hitta vem jag är & vad jag vill göra med mitt liv.

felicia

synd att du tar bloggpaus men förstår dig!

passa på att fråga något nu när jag har frågestund! :)

Anonym

Hej jag har fått för mig att du pluggar hem ifrån, stämmer det? jag ska börja andra ring nu och känner att jag inte klarar av att sitta i skolan (har panik ångest) Hur funkar det? Vore jätte snällt om du kan förklara i ett inlägg Kram!

macavity.blogg.se

Verkligen tråkigt Sofi, hoppas det blir bättre! ♥ kram

louise

snälla börja blogga igen du hade karlstads om inte värmlands bästa blogg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress