En snabb dagens outfit:

Väntar på bussen till bergvik!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jag har en tävling där du kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears samt hennes nya parfym. Var gärna med! :D



http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Var gärna med och tävla om en valfri vara från uffessakerochting också:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Hoppas du vill vara med! :D

Kram! <3

malin

Assååå du är sååå sjukt vacker så vacker är du !!! jag äslakr din blogg !! asså jag är beroende ! :D jag har haft det svårt i hela mitt liv och asså så fort jag läser dina inlägg om hur du har det och greejjer får jag typ kraft ! :D skulle kunna åka till karlstad bara för att träffa dig och ta en fika ! :) Men jag har en fråga jag har en kille han ber mig att ha sex med hnm hela tiden men jag kan inte för jag inte vet hur man gör ?

hur känns det ?

vilken ställning ?

hur smakar det att suga av någon ?

hur många gånger har du haft sex ?

lesbisk sex eller vanlig ?

har du någon bra sida där man kan lära sig lite utav allt det här ! :D jag skulle bli så glad om du besvara dessa frågor i ett inlägg eller hur du vill :) asså du är en skönhet ! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress