Omg. Helt skärrad ;o Andreas var påväg hem...

Omg. Helt skärrad ;o Andreas var påväg hem och smsade mig; om jah inte svarar inom 5 minuter måste du ringa polisen. Jag fick panik och ringde honom. Han förklarade att han hört en tjej skrika "nej jag vill inte" ett antal gånger. Andreas hade ställt moppen gått runt och letat men hittade ingenting. Han kom fram till polisen och dom tog hans uppgifter. Efter ett tag var det ett tretal patruller som åkte runt på wåxnäs samt polishellikopter.. Jag fick panik, höll koll ut där jag ser från min ballkong, självklart kommer det en kille och springer in i min gång, man kollar på alla, man hör ljud och bokstavligen nojar sönder. Försökte kolla nwt, vf & polisens hemsida men hittade ingenting än. Får väl kolla imorgon.. Usch, händer FÖR mycket nu alltså.. Vi hörs imorgon! Kram på er, ta hand om varandra och gå ALDRIG då menar jag ALDRIG ensam ute sent.. Love to you guys!

mandis

fan va läskigt :S hoppas allt går bra!



svar: haha okej ;d nädu inte mke väntar på efterrätt :D

michaela

sv: Det är meningen ;) och vad bra att det inte syns :D haha

ems

hehehe lite blind ibland :P hihi!! allt bra idag :D

mandis

jaa :/ nädu de blev lassange

Anonym

sv: man har ju lärt sig av den bästa;)<3

Caas

Varsegod :) haha neeej...<3

A

Det är det som är så läskigt med wåxnäs :(

michaela

sv: Haft en bra dag? :D

lil' babustyle - foto & vardag

Våxnäs är ett av de "farligaste" ställen i Karlstad... Våxnäs, Norrstrand, Rud och Kronoparken :/

sanashaba'

sv; har du haft en bra dag?(:

ems

åå va skönt att höra :)

jo de e bra. men ska sova nu.

planer för morgondagen? =)

ems

Hallosan vännen!! :D

var med och tävla om att Visas för över 500 besökare som kollar in min blogg per dag.

klicka här, http://emsinthebox.com/2011/july/vill-du-ha-flera-besokare-till-din-blogg.html#comment

och skriv bara "Jag är med"!

tävlingen utgår i morron.. :)



Lycka till..



puss o kram! Ems :)



Anonym

Nu är jag tillbaka efter min lilla bloggpaus.

Eftersom jag missat att utse en vinnare till Veckans blogg så kommer jag länka lite läsare nu dom kommande dagarna. Vill du bli länkad och ta del av 500-1000 läsare om dagen? :) Isåfall in och kommentera på bloggen! :D



http://swaxu.myshowroom.se

erikA

hej älskar din blogg!

undrar om du vet någon go parfym?

kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress