funderar starkt på att klippa mig kort / inskaffa lugg..?
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

vill gärna att alla kommenterar: Ja / Nej,
eller kommer med eget förslag vad jag skulle kunna göra med mitt hår :)
Iriz

Juppi :)

Anonym

Ja :)

Simon YK Nilsson

Det tkr jag, kul att experimentera lite ;P

Line

Tycker du ska vara långhårig! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

ja det skulle vara super fint! :)

Anonym

Tkr du ska va långhårig, men lugg skulle va asnice på dig :D

Anonym

klipp kort =)

Caroline :)

Klipp dig kort du skulle verkligen passa i de :)

simone H

söt frisyr där :D

olivia lundberg

ha kvar det lugnt och klipp lugg! :D

eller färga det rosa igen, ASSNYGGT PÅ DEJ :D !

lisa johansson

NEEEEEEEEEEEEEEEJ,

iallafall INTE lugg! jag vet hur det är.. luggen blir helt fail och man ångrar sig STARKT, sen tar det ugefär 1 år för den o växa ut till snelugg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress